Hvordan taber man sig hurtigt på maven og lårene

I dag vandt jeg igen over Tatiana Malek fra Tyskland. Jeg vandt med cifrene 6-3 6-3. Malek er saadan en spiller som faar alt tilbage og hun loeber sindsygt godt, saa i dag gjaldt det bare om at blive ved med at faa hende ud og loebe og vaere aggresiv. I dag spillede jeg ikke lige saa godt som jeg gjorde de andre dage, men jeg vandt og det er det der taeller – Jeg bliver ved med at fighte..
I morgen moeder jeg enten Kloesel fra Tyskland eller Brianti fra Italien, de spiller nu. Jeg spiller anden kamp efter klokken 17. Double finalen eer foer os.

Hvordan taber man sig hurtigt uden motion

Men jeg smutter over og spiser nu, for jeg er virkelig sulten, og jeg har brug for kraefter til i morgen.

Imorgen er der gudstjeneste i Sankt Pauls kirke, som der plejer, bortset fra at der kommer live-transmission fra DR. Jeg kommer selvfølgelig og deltager som jeg plejer. Det skal nok blive rigtig sjovt og spændene, altså spændene af en gudstjeneste at være.

Tab dig 10 kg på en uge

Der er imorgen søndag d. 21/10 – 07 klokken 10:00.
Jeg lægger et indlæg imorgen, om hverdan gudstjenesten gik.
Kategorier: Blandet, Jonathan Sand, Kirke, Med program på, Til.

Skriv en kommentar

Design a site like this with WordPress.com
Kom igang